AKCE BYLA PRO NEDOSTATEK ÚČASTNÍKŮ ZRUŠENA. DALŠÍ PŘIHLÁŠKY PROTO JIŽ NEPOSÍLEJTE.

Buďte zdrávi!
Všichni jste srdečně zváni na družinovku s názvem "Před Řečištěm - Vlajková", která se uskuteční poblíž Červené Řečice.

Akce proběhne 29.6 - 1.7. 2012
s předpokládanou výší startovného 50Kč na hlavu.

Styl hry: Typově hra spadá do kategorie družinovky - bitvy, přičemž vychází především ze hry Vlajková (CTF). Přestože se jedná v zásadě o bitvu, systém boje bude jako na našich ostatních akcích "bezživotový".(Více v pravidlech)

Hra je jednak samostatnou akcí, ale zároveň představuje úvod k námi pořádanému Larpu "Rudé Řečiště", který má za sebou již tří letou tradici. Na hru tak mohou samozřejmě přijet i ti, kteří se na zmíněný Larp neplánují dostavit. Pokud však budete na této akci jedni z nejlepších a rozhodnete se navštívit i náš Larp, obdržíte do začátku hry mocenskou, případně ekonomickou výhodu. Na akci se můžete přihlašovat buď jako jednotlivci, nebo již jako 5-6 člené skupiny, které budou ve hře tvořit samostatnou jednotku - družinu s vlastní pevností. Přihlášky prosím zasílejte formulářem níže...

Vše se odehraje V jižních čechách poblíž Pelhřimova, přesněji v Červené Řečici, přesněji zde

PRAVIDLA(HTML)(Aktuální verze!)

Orientační harmonogram akce
Pátek: večer – příjezd, registrace, kontrola zbraní,čtení pravidel, oheň, pařba
Sobota: 9:00 – zahájení hry
            9:20 družiny vyrazí do boje ze svých pevností
            22:00 konec hry a následné setkání v herní hospodě
Neděle: úklid, balení, rozlučka, odjezdy...

Budete spát na louce poblíž chaty, několik šťastlivců může obsadit sklep, takže stany protentokrát berte s sebou. Zajištěna je dále pitná voda ze studny, záchod uvnitř chaty (případně navíc lesní latrína) a v omezené míře jídlo a alkohol v naší herní hospodě.


Úvod: Po neslavné revoluci nohsledové krutovládce Generalisima zmizeli jako pára nad hrncem. Nad zemí se však ještě dlouho poté vznášel opar nejistoty a strachu z útlaku. Každý se snažil získat převahu nad ostatními a vydobýt si své místo ve světě, kde slabí nemají šanci přežít. Namísto jednoho tyrana tak zloba a krutost zapustily kořeny v srdcích každého nás. Cílem naší cesty se stalo přežít a to na úkor všeho a všech. V místě kde by jednotlivec zahynul, se lidé brzy začali sdružovat do loupeživých band, které mezi sebou vzájemně soupeřily o zbytky starého světa. Snaha získat převahu byla u nich na prvním místě,a proto bez váhání vraždily členy ostatních zlodějských bratrstev a loupily jejich beztak nakradený majetek. Je podivné, že i v tak prohnilém pokolení zůstaly ještě zbytky jakési pokřivené hrdosti a cti. Členové loupeživých band si byli navzájem rodinou. Přestože se jednalo o lupiče a hrdlořezy, nikdo z nich by nevztáhl ruku na své bratrstvo. Nemohl, bez něj by totiž brzy neexistoval ani on sám. Většina takových skupin se uchýlila do starých srážních pevností, nebo zbudovala vlastní hradiště, aby se ubránila nepřátelům. Bandité se často ve svých sídlech cítili dosti neohroženě. Největší potupou proto bylo když někdo dokázal ze střežené pevnosti ukrást nepřátelům jejich prapor a tak jim ukázat, že nejsou v bezpečí ani za hradbami ve své vlastní posteli...

Jak se dostat na místo konání?
Delší cesta: Půjdete po modré značce směrem na Červený mlýn, až narazíte na chatu a herní hospodu. Tato cesta je použitelná pouze pro ty, kteří půjdou od autobusu pěšky. Pojedete-li autem, použijte druhou cestu. Kratší cesta: Od zastávky autobusu půjdete nahoru do mírného kopce po hlavní silnici, asi po 400 metrech se dáte odbočkou doleva (směrem na Červený mlýn, ale k samotnému mlýnu nezahýbejte), pak asi kilometr a půl pořád rovně po asfaltové cestě. Projdete kolem odbočky k mlýnu a kempu, kde bývá spousta holanďanů, až narazíte na malý rybníček po levé straně. Je tam obvykle rozbahněná cesta od aut. U rybníčku zahněte ostře doprava (dolů z kopce) a jděte či jeďte po louce. Půjdete podél řeky (proti proudu), kterou budete mít po pravé straně. Asi za 100-200 metrů narazíte na mostek přes řeku (po pravé straně). Zde zanechte prosím své oře a jiné stroje. Za můstkem, nás již bez obtíží najdete u chaty a planoucího ohně... Pokusíme se navíc kratší cestu vyznačit vlastními značkami (fáborky, na důležitá místa pověsíme cedule).

Seznam přihlášených
Na hru se můžete přihlašovat tímto formulářem. Kdyby nastaly z jákéhokoli důvodu komplikace, nebo byste měli pocit že přihláška nedorazila kontaktujte nás na karminovi.orli@gmail.com Případné dotazy či připomínky směřujte tamtéž.


Email:
Jméno:
Věk:
Jméno postavy:
Herní skupina:
Poznámky/připomínky:
Jedna + Jedna(čísly)





Přezdívka Postava Skupina
George Karmínový orel Organizátorský tým
Glimi Karmínový orel Organizátorský tým
Macros Karmínový orel Organizátorský tým
Lumbulë Karmínový orel Organizátorský tým
Eva Karmínová orlice Organizátorský tým
Svatava Karmínová orlice Organizátorský tým
Lenka Karmínová orlice Organizátorský tým
taky Lenka Karmínová orlice Organizátorský tým
Skorch Karmínový orel Organizátorský tým
Hráči:
Dzony Sons of Odin
Filip
Ondřej
Karr Ghashwahk
Tryskochvost Ghashwahk
Kaba Saflok Ghashwahk
Perníček Ghashwahk